Internetové portfolio září 2012
V záři se toho událo u mě opravdu hodně.
Hodně jsem v září přemýšlel o své budoucnosti
a chtěl by jsem ji změnit, ale o všem až v článku.
Tyto měsíční reporty píši, aby jsem si zaznamenával můj postup v tvorbě internetového portfolia. Není to z důvodu že by jsem se chtěl chlubit, ani nemám čím, jako spíš z důvodu aby jsem inspiroval začínajicí lidi a případně slyšel názor zkušenějších. Sám totiž nacházím v podobných měsíčních reportech inspiraci a motivaci. Celkem mě udivuje a těší jak mi návštěvnost měsíc od měsíce roste a není to jen návštěvnost, daří se mi stále lépe monetizovat. I když zrovna v monetizaci cítím ještě velké mezery. Tento měsíc opět vše rostlo, návštěvností padaly travel weby, přeci jen je po prázdninách, ale nahoru se vyhoupla návštěvnost blogu, nové stránky zaměřené na běžecké batohy a ledvinky a jeden event web. Protože na stránky o běžeckých batozích přicházela návštěvnost i za jiným účelem, než za kterým tyto stránky vznikaly, tak jsem moc zvědav zdali v říjnu udržím růstový trend, bude to pro mě velká výzva. O této stránce napíši brzo samostatný článek, protože je o čem psát.
Uvažoval o své dosavadní práci a kariéře. V součastné práci jsem spokojený, baví mě, nemám nejhorší příjem. Ale cítím že se výhledově neposunu nikde dál. Nemám vysokou školu, v oboru se hodně specializuje (elektro slaboproud) proto jsem uvažoval co by mě bavilo a v čem by se mohl stát člověk opravdu specialistou. Dospěl jsem k názoru že webová analýza je téma, které mě baví, dá se v něm růst. Proto se chci ještě více vrhnout na toto téma a získávat dovednosti, aby jsem se mohl v budoucnu ucházet o práci na tomto postu. Proto určitě brzo na tomto webu naleznete články na toto téma. Samotná studie prospěje i mému podnikání.
Další zajímavá událost pro mě byl IMsraz v Ostravě o kterém píši zde. Na srazu jsem se rozkoukával, ale vidět a slyšet lidi co už mají praxi na živo a prohodit s nimi pár vět bylo moc motivující.
Od začátku roku jsem rozjížděl blog o čaji, kamarád chystá eshop, který bude mít affiliate a já chtěl zkusit toto mé blízké téma. Blogu se moc nedařilo co se týče návštěvnosti na 17 článků byl měsíční traffic 60 UIP, tak jsem ho raději ukončil a všechny články prodal právě kamarádovi. Takže jsem se zbavil jednoho projektu a zůžil svůj záběr o jedno téma.
V hlavě nosím tři myšlenky na start upy. Mám chuť zkusit štěstí v tomto směru, jen vím že se nikdy nenaučím dobře programovat (asi by jsem se naučil, ale trvalo by to), takže snad pro mou myšlenku nadchnu kamarády, nebo někoho z mého okolí a vytvoříme tým.
Práce na stránkách
V záři jsem po několika měsících opět více pracoval na stránkách, nejvíce jsem toho udělal na nové stránce o běžeckých batozích, i když Vám to nemusí přijít, pročítat recenze na jednotlivé produkty, atd.. celkem zabere čas. Obsah přibýval i jinde, určitě hodně ožil i tento blog a musím říci že rady v komentářích od Vás byly pro mě největší odměnou.
Práce na linkbuildingu
Tak zde to je běh na dlouhou trať, tento měsíc jsem se snažil mnohem více cílit na podstránky. Uvidíme snad to přinese výsledek.
Monetizace
Díky prodeje článků, byl tento měsíc nejůspěšnější. Ale nebyl jen o prodeji článků, díky Vašim radám lépe umisťuji Sklik reklamu a pomalu začínají přicházet prokliky, i když stále je to hodně mizerné. Daří se mi nabízet i zážitky, tento měsíc se mi podařil nejvyšší lead od dob kdy na stránkách nabízím. Rapidně jsem snížil cenu u Adexpertu na dvou plochách, tak snad cena zaujme.
Mé volné plochy u Adexpertu:
www.mojeokoli.cz
www.frydekimistek.cz
Snažím se více utržit i tím, že jsme opustil dvě domény, tedy ještě stále je na doménách obsah, ale mám v plánu je nechat vyexpirovat. (www.zelenycajcerny.cz www.0kc.cz )
Návštěvnost:7400 ( + 740) , normostran 12,89
Uvažoval o své dosavadní práci a kariéře. V součastné práci jsem spokojený, baví mě, nemám nejhorší příjem. Ale cítím že se výhledově neposunu nikde dál. Nemám vysokou školu, v oboru se hodně specializuje (elektro slaboproud) proto jsem uvažoval co by mě bavilo a v čem by se mohl stát člověk opravdu specialistou. Dospěl jsem k názoru že webová analýza je téma, které mě baví, dá se v něm růst. Proto se chci ještě více vrhnout na toto téma a získávat dovednosti, aby jsem se mohl v budoucnu ucházet o práci na tomto postu. Proto určitě brzo na tomto webu naleznete články na toto téma. Samotná studie prospěje i mému podnikání.
Další zajímavá událost pro mě byl IMsraz v Ostravě o kterém píši zde. Na srazu jsem se rozkoukával, ale vidět a slyšet lidi co už mají praxi na živo a prohodit s nimi pár vět bylo moc motivující.
Od začátku roku jsem rozjížděl blog o čaji, kamarád chystá eshop, který bude mít affiliate a já chtěl zkusit toto mé blízké téma. Blogu se moc nedařilo co se týče návštěvnosti na 17 článků byl měsíční traffic 60 UIP, tak jsem ho raději ukončil a všechny články prodal právě kamarádovi. Takže jsem se zbavil jednoho projektu a zůžil svůj záběr o jedno téma.
V hlavě nosím tři myšlenky na start upy. Mám chuť zkusit štěstí v tomto směru, jen vím že se nikdy nenaučím dobře programovat (asi by jsem se naučil, ale trvalo by to), takže snad pro mou myšlenku nadchnu kamarády, nebo někoho z mého okolí a vytvoříme tým.
Práce na stránkách
V záři jsem po několika měsících opět více pracoval na stránkách, nejvíce jsem toho udělal na nové stránce o běžeckých batozích, i když Vám to nemusí přijít, pročítat recenze na jednotlivé produkty, atd.. celkem zabere čas. Obsah přibýval i jinde, určitě hodně ožil i tento blog a musím říci že rady v komentářích od Vás byly pro mě největší odměnou.
Práce na linkbuildingu
Tak zde to je běh na dlouhou trať, tento měsíc jsem se snažil mnohem více cílit na podstránky. Uvidíme snad to přinese výsledek.
Monetizace
Díky prodeje článků, byl tento měsíc nejůspěšnější. Ale nebyl jen o prodeji článků, díky Vašim radám lépe umisťuji Sklik reklamu a pomalu začínají přicházet prokliky, i když stále je to hodně mizerné. Daří se mi nabízet i zážitky, tento měsíc se mi podařil nejvyšší lead od dob kdy na stránkách nabízím. Rapidně jsem snížil cenu u Adexpertu na dvou plochách, tak snad cena zaujme.
Mé volné plochy u Adexpertu:
www.mojeokoli.cz
www.frydekimistek.cz
Snažím se více utržit i tím, že jsme opustil dvě domény, tedy ještě stále je na doménách obsah, ale mám v plánu je nechat vyexpirovat. (www.zelenycajcerny.cz www.0kc.cz )
Návštěvnost:7400 ( + 740) , normostran 12,89
Autor: Turek Vydáno: 1.10.2012 11:12 Přečteno: 12527x Hodnocení: neohodnoceno |
Vaše hodnocení: |
Komentáře
Zasílate odpověď ke stávajícímu příspěvku (zrušit).
Škoda, že jsem o tom srazu nevěděl. Přišel bych také. Nevíš kdy bude další sraz?
Podle mého píšeš o takových tématech, které nejsou pro mainstream. Myslím že na nich nebudeš mít nikdy dost velkou návštěvnost aby se ty weby daly efektivně monetizovat PPC reklamou. Možná bych zkusil affil nebo se nějak domluvit přímo s nějakými provozovateli eshopů. Prodat jim přímo bannery nebo odkazy v článcích.
Ale je fajn, že pořád rosteš. Když udržíš trend, tak se zisky budou určitě dál zvyšovat :-)
Ty bydlíš někde na severní moravě? Jinak srazy jsou každý měsíc. Takže stačí jen sledovat www.imsraz.cz. Dnes si jdem popovídat o internetu, trendech s kamarádem do Dobré čajovny ve FM. K tématům, máš pravdu, ono udělat stránky s návštěvností si myslím není tak problém. Tedy myslím si to. Zase zaměřením na přesnější věc by se mělo monetizovat lépe i pomoci PPC. Přitom mám CRT u Skliku v průměru 0,, což je bída, ale hledám lepší umístění, zkouším a lepší se to. Je to opravdu alchymie.
Momentálně bydlím v Ostravě, takže to mám blízko. Můžeme někdy dát sraz. :-)
No ono udělat stránky s návštěvností taky není úplně jednoduché, kdyby to šlo tak snadno tak už bych jich měl kvantum. Nebo přesněji řečeno potřebuješ hodně lidí, kteří chodí z vyhledávačů a to tak snadné není.
Já to vidím právě tak, že když máš nějaký obecný web, kde je spousta návštěvníků, tak tam se hodí CPC. Když jsou stránky hodně konkrétní tak je lepší affil. Většina lidí, kteří se už zajímají o něco konkrétního tak nejspíš z důvodu, že to chtějí koupit. Ale to je můj názor.
S tím umístěním reklamy máš pravdu, někdy to je alchymie. Ono kolikrát rozhodují takové hlouposti. Jednou se mi podařílo zvýšit CTR skoro na dvojnásobek změnou pozice a optickým přiblížením reklamy k obsahu. Hrál jsem si s tím tak měsíc. :-)
Tak to můžem zajít někdy popovídat v realu.
Jo to můžeme, rád poznám někoho naživo a ne jen virtuálně :-)
Toto jsou ty správné reporty které motivují a ukazují, že musím přidat inwebstor.bronzi.cz/vysledky-za-zari-2012-meg...
Ta návštěvnost ti roste fakt krásně, snad tenhle růst bude pokračovat i nadále :)
Jsem hodně zvědavý na ty nápady na startupy, jsem zvědav s čím přijdeš. Snad se ti podaří sehnat nějaký spolehlivý tým lidí :)
Návštěvnost roste, ale bude to chtít trošku více máknout, stále to jsou směšná čísla. A k nápadům, mám myslím celkem dobrou myšlenku, jen ji musím probrat s někým v realu.
Jak si stojí běžecké batohy s návštěvností? Je to slabé nebo dobré? Já zkusil na své cykloblogísku zacílit schválně na malou niku (blatníky a lahve), ale ono už v tomhle počasí moc lidí na kole nejezdí :-).
Já o této napíši brzo obsáhlejší článek, za dva dny to bude měsíc co je v provozu. Z vyhledávačů to je zatím návštěvnost minimální (za měsíc Google 19 Seznam 7) Lidí na web přišlo celkem hodně, ale to je tím že o ním píši i tady na blogu a linkbuilding je na tématických místech. Ale o všem již brzo.