Budujte svůj amplión
Bez svého ampliónu nejspíš nebudete nidky úspěšní.
Proto začněte s budováním ampliónu co nejdřív a
hlavně užívejte jej správně a úspěch se dostaví.
Už je to půl roku, co Maigi na svém blogu zveřejnil článek Budujte publikum. Pro každého úspěšného člověka je budování svého ampliónu (publika) zásadní. Píši schválně úspěšného člověka. Protože úspěch nemusí znamenat podnikatel. Může jít o myslitele, umělce… Než budete číst dál, doporučuji přečíst si onen článek, protože na tento článek volně navazuji ve svých úvahách. Způsob ampliónu dobře popisuje Simon Sinek ve své knize Začněte s proč o které jsem nedávno psal. Tato kniha popisuje úspěchy vůdců, firem. Aby úspěšný vůdce mohl být úspěšný a svým Proč mohl ovlivňovat své okolí, tak musí mít svůj amplión. Přes tento amplión musí hlásat kontinualně své proč. Lidé kteří se stotožní s proč majitele ampliónu si cestu k ampliónu najdou a budou myšlenku hlasatele šířit dobrovolně dál. Jen majitel ampliónu se musí držet svého Proč. Hodně lidí má nějaký nápad a nemá svůj amplión.
Proto by někdy stálo najít si chvíli a místo vymýšlení dalších skvělých nápadů na chvíli budovat svůj amplión. V dnešní době se amplióny budují hlavně na socialních sítích. Jenže mnoho z nás již z počátku dělá tu chybu, že svůj osobní profil začnou použivát jako amplión pro něco jiného. Svůj projekt, charitu, nápad který má změnit svět. Jenže ne všechny kamarádky, kamarády například baví číst si o optimalizaci stránek. Na druhou stranu SEO šamana zase nebaví koukat na fotky vaši dovolené, nebo vašich rostoucích dětí. Málokoho baví počátky, kdy Váš amplión je malý a nikdo Vás neposlouchá. Proto mnoho z nás buduje amplióny s roztříštěným proč.
Důležité je taky vědět jak svůj amplión použivat. Mě například příjde, že naprosto nevhodně jej použivají politické strany před volbami. Ony hlásají svým ampliónem své myšlenky do řad svých voličů. Dle mého by tyto lidi měla spíš burcovat k účasti a lovit nové hlasy mimo svůj amplión. Je zajímavé že pravice například neinzeruje v bulváru a naopak.
Přeji mnoho úspěchu v budování ampliónů.
Proto by někdy stálo najít si chvíli a místo vymýšlení dalších skvělých nápadů na chvíli budovat svůj amplión. V dnešní době se amplióny budují hlavně na socialních sítích. Jenže mnoho z nás již z počátku dělá tu chybu, že svůj osobní profil začnou použivát jako amplión pro něco jiného. Svůj projekt, charitu, nápad který má změnit svět. Jenže ne všechny kamarádky, kamarády například baví číst si o optimalizaci stránek. Na druhou stranu SEO šamana zase nebaví koukat na fotky vaši dovolené, nebo vašich rostoucích dětí. Málokoho baví počátky, kdy Váš amplión je malý a nikdo Vás neposlouchá. Proto mnoho z nás buduje amplióny s roztříštěným proč.
Důležité je taky vědět jak svůj amplión použivat. Mě například příjde, že naprosto nevhodně jej použivají politické strany před volbami. Ony hlásají svým ampliónem své myšlenky do řad svých voličů. Dle mého by tyto lidi měla spíš burcovat k účasti a lovit nové hlasy mimo svůj amplión. Je zajímavé že pravice například neinzeruje v bulváru a naopak.
Přeji mnoho úspěchu v budování ampliónů.
Autor: Turek Vydáno: 22.4.2014 17:55 Přečteno: 6604x Hodnocení: neohodnoceno |
Vaše hodnocení: |
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.