Nedávno české internetové média ukázaly, jak se dá dívat na jednu věc dvěma úhly pohledu. V krátké době vyšly dva úplné rozdílné pohledy na rozvoj Ostravy. U těchto zpráv jde vidět, jak snadno se dá vytvářet image značky, města, akce.
článek na aktualne.cz
článek na idnes.cz
Když jsme u té značky, tak do blogosféry vlítl Petr Janík, v minulosti více známý pod nickem MalýJarda. Po nějaké odmlce se svým osobitým způsobem stáva opět nepřehlednetulný. Na svém novém blogu
http://www.owww.cz píše o stránkách, tvorbě stránek, portfolia, ale i lidech. Dosti bez servítek, tak jak to vidí, ukazuje detaily, což jsem na blogu už dlouho neviděl. Každý píše jen povrchně. Držím palce ať mu to vydrží a pokud někdy uvažujete, proč Petr píše a chová se tak jak se chová potom koukněte na Digit
http://www.digit.cz/2008/12/07/digit-23-jak-se-ze-jmena-dela-znacka-na-internetu/ je tam pěkně vysvětleno jaké jsou způsoby při budováni značky.
Zajímavý projekt rozjel i Pavel Říha a to blog Starcův příběh:
Příběh, který píšete vy. Pomalu tam vzniká příběh starce a jaký bude je a jen na lidech co ho píši. Po krátkých úsecích se autoři střídají. Zkusil jsem napsat 4 díl a poslat ho Pavlovi, ale zatím nebyl zveřejněnl. Doufám že jsem to moc nepřehnal s posunutí příběhu. Uvidíme jak se bude příběh vyvíjet.
http://starcuvpribeh.tumblr.com/