Včera za mnou přišla mamka s tím že ubytováni v Praze, kde měli jet asi neklapne. Využila slevového serveru pumba.cz a pořídila ubotování. K tomu už sehnala lístky na muzikály atp...
Nicméně hotel kde měli ubytováni zaplaceno vouchery od pumby nepříjímá, protože nedostali zaplaceno. Nejde přece jen o pár desítek korun aby člověk nad tím mávl rukou.
Chováni serveru www.pumba.cz
na email s dotazem co bude dál dostala nějakou automatickou odpověď s všeobecným FAQ jak zaplatit, žádnou odpověď k dotazu
na telefony se nedá dovolat
negativní diskuze, kdy si lidé stěžovali že jim služby nebyly sprostředkovávany a nejen u tohoto hotelu (někdo měl objednanou jízdu Ferrari atd....) je mazána
někdo se byl podívat do sídla firmy (zase vyčteno ze smazaného fóra) a firmu tam nenašel, prý už tam nesídli
Jediná reakce co je na fóru, je o tom že majitel je nemocen. Ale proč to nevisí někde oficiálně, proč má problémy více akcí, než třeba jedna? Celkem chápu bezradnost lidí co mají něco zaplacené a kromě reakcí na fóru, poslat email na který nikdo neodpoví, zavolat na telefon co nikdo nezvedne, toho víc udělat nemohou.
Máte podobnou zkušenost?