Můj předešlý
článek na toto téma, s tipy v diskuzi od Vás, děkuji za ně postupně je realizuji.
Stránka je zaměřená na malou část trhu a to na běžecké batohy, běžecké ledvinky a pitný režim. Obsah stále přibývá. Kdyby jsem hledal informace, tak by jsem byl za takovou stránku rád.
Měsíční návštěvnost byla 337 UIP, každý zde strávil v průměru 2:10 minut a viděl 2:03 stránek, míra opuštění byla 58,16% .
Nebudu zde zmiňovat všechny zdroje návštěvnosti. Návštěvnost z vyhledávačů byla 41 (20/21 S/G). Z linků z tématických fór a blogů to bylo 171 návštěv. Stránky ještě nemají top pozice ve vyhledávačích, takže zde vidím prostor pro růst. Nevím zdali se mám zatím zmiňovat o monetizaci, protože zatím stránky monetizuji jen pomoci Skliku,ale nedá mi to na stránkách jsem měl 4 prokliky dohromady za 7,- Kč, takže v tomto to rozhodně žádné ritto není. Ale zatím toto neřeším, protože nejsem na horních pozicích ve vyhledávačích a já mám trochu jinou představu o finální monetizaci. Buď to bude bannerem na eshopy, nebo si eshop na toto téma pořídím sám.
Téma nějaký potenciál určitě má Webmaster tools na fráze které u mé stránky sleduje hlásí 500 zobrazení a já měl jen 22 prokliků.
Ještě musím u této stránky dodělat obsah, ale již teď uvažuji na které další téma se vrhnu. Uvažuji totiž nad dvěma tématy, první je jít zkrátka do dalších položek potřebných pro ultra trail běh tzn. hole, čelovky, obuv, strava, výživa. Nebo jít do batohů, tentokrát turistických, městských atp... Obě varianty jsou zajímavé první se mi líbí, že pro případný eshop by jsem měl v budoucnu dobrý odkazový profil. Mohl by jsem si mezi stránkami přeposílat traffic, udělat na to téma i fórum atd... U druhé varianty se mi zase líbí lepší možnost link buildingu a budu moci cílit na větší traffic.
Co by jste poradily Vy?