dobrý byl do chvíle, než jsem se o něm zmínil kolegům v práci.
Ti mi jej rozmetali a já jsem vděčný za jejich zpětnou vazbu.
Protože mohu ten můj “skvělý” nápad opustit v zárodku
a nezatěžovat se jím. A jaký že to byl nápad? Chtěl jsem udělat stránky, které by fungovaly následovně. Chci si jít koupit do nějakého obchodního centra nějaké oblečení. Například chci koupit černé triko s dlouhým rukávem. Na stránkách jsem zvolil nákupní středisko a zvolil produkt. Stránka mi ukáže v kterých obchodech mají ono oblečení a jak vypadá. A já by jsem si udělal před návštěvou obchodního centra přehled jak vypadá nabídka mnou hledaného zboží. Například mnou hledané pánské triko v černém by měli v Kenvelu, Tchibu, Espritu … Samozřejmě celé stránky by narážely na problém kde brát informace o zboží v jednotlivých obchodech (muselo by to být orientační, podle kolekcí které jsou na stránkách) To ale nebyl hlavní problém, přoč celý nápad posílám k ledu. Podle mých kolegů, ženy na které jsem chtěl hlavně cílit takto nenakupují. Podle nich chodí do velkých nákupních středisek spíše za účelem co kdyby něco koupily a samy neví co si z obchodů odnesou. Takže ženy by takovou službu nechtěly. Nevím zdali je toto chování většiny žen, ale kolegové se tvářili že ano. Takže moje nadšení opadlo a já mám díky jejich zpětné vazbě čistou hlavu a můžu vymýšlet nový projekt.
Rozhodně tímto článkem nenarážím na způsob nakupování některých žen a dívek. Sám si rád občas projdu obchody.
Možná jsem měl nazvat můj nápad na projekt startupem, ne dělám si srandu.