Jednou jsme zabrousili s
Bronzim při povídaní o podnikáni k affiliatu. Jeho příjem je totiž z drtivé většiny z PPC. U affiliatu se obáva, že odkazováním na nějaký produkt časem tento eshop vyzvedne v SERPu nad svou stránku a tím pádem příjem ztratí. Já jsem sem tam nad tímto problémem uvažoval, ale protože aktuálně chytám trochu jiný traffic, než přímo název produktu který nabízím, tak jsem to neřešil. Aby jsem nemluvil jen tak abstraktně, přirovnal by jsem to k tomu, že chytám traffic lidí hledající vzdělání a nabízím finálně knihy, které vedou ke vzděláni. Je mi jasné, že má konverze je mnohem menší, ale to nahrazuji PPC. Osobně si myslím, že pokud cílite na nějakou menší niku a stránky aktualizujete, tak v SERPu budete nad cíleným obchodem, nebo službou.
Co si myslíte o posilování cílených stránek, díky Vás vy?