Zdroj: https://turek.savana-hosting.cz/mojeokoli/system/index.php?a=305  •  Vydáno: 17.4.2013 20:36  •  Autor: Turek

Úvaha nad úrovní služeb u nás

Proč jsou u nás neustále některé služby
žalostné a kudy vede cesta?

Je to stále dokola. Jdete do restaurace, čekáte nějakou úroveň služeb a často odcházitenaštváni. Člověk si říká, mít restauraci tak by jsem se snažil služby vylepšovat. Když se nad problémem zamyslím, tak třeba taková restaurace u nějakého navštěvovaného místa se nijak extra nemusí snažit. Protože turista v době jídla nebude řešit kde se dobře vaří. Potřebuje se najíst a tato služba je mu nabídnuta. Proč by se majitel snažil. Turista k němu již nejspíš nikdy nepříjde, ale přijedou další turisté... Takže proč prokázat nějakou snahu. Tak to je u mnoha služeb, ale i produktů. A nespokojení zákaznici jen dělají škatule škatule hýbejte se.

Problém s hodnocením služeb, výrobků vidím v tom, že každý člověk má jiné požadavky, normy. Málo kdo má zkušenosti s více produkty různých firem v jednom časovém období. Ale když už něco hodnotí větší masa, tak výsledky nemusí být špatné. Dobře to jde vidět u internetových projektů CSFD, nebo Scuk. Zrovna Scuk nabízí řešení problému s kvalitou restaurací. Ale proč není podobných projektů na internetu víc? Lidstvo nikdy nemělo lepšího nástroje pro sdílení a získavaní informací.

Víte o nějakých stránkách které něco hodnotí a funguje to na nich?