Před pár dny Drago na svém blogu vydal článek
Jak na SEO u authority site. Já napíši své zkušenosti, názory a plány. Kromě tohoto blogu, který již má 340 článků, mám weby max kolem 50 článků. Ale už i u takových webů jsem si vyzkoušel následujicí strategii, kterou mám v plánu aplikovat i na mou novou authority stránku. První se snažím prorazit s hlavními key wordy a pomoci síly hlavních KW pak vytáhnout nahoru zbylé long taily. V některých by jsem neměl šanci se prosadit. Tento postup je asi zdlouhavější, protože prosadit se v SERPu u konkurenčnějších frází není lehké. Ale proto buduju obsáhlejší web, aby se to povedlo. Vemu-li mé stránky o
Frýdku-Místku (samotná KW Fýdek-Místek není moc komerční, ale nika jako
ubytování Frýdek-Místek,
rozvoz jídla Frýdek-Místek atd… už nějaký komerční potenciál mám.) Prosadil jsem se v KW Frýdek-Místek a pak se mi mnohem snadněji pronikalo na zmíněné zajímavé long taily. Takže pokud buduji linkbuilding, tak jej převážně cílím na hlavní KW webu. Většinu link buildingu, ale obhospodařuji uvnitř samotného webu. Pomáha to v míře opuštění a dle mého vyhledávačům dávam jasně najevo, že nejsem PR web, ale web, který mapuje důkladně danou problematiku.
Jak tedy budu rozvíjet můj web s tipy na dárky pro muže ?
Takto mám v plánu rozvíjet i můj nový web, který míří na KW dárky pro muže, netradiční dárky pro muže. Prvni skrz články na samotném webu zkusím pozvednout sílu webu a to i na úkor long tailů, protože nadpisy právě vznikajicích článků nejsou idealní pro odchyt long tailů. Ve chvíli kdy se mi povede web umístit v SERPu v klíčovém KW na přijatelné místa, tak si rozdistribuji zpětně sílu úvodní stránky na další důležité long taily. A vytvořím smysluplnější navigaci pro lidi hledající tipy na dárky. Link building bude primárně z mých webů. Mám několik dárkových webů, ktere již mají nějakou historii a sílu. Tak pro začáte budou stačit a později musí přjít samotná síla webu. Jediné co by mě mohlo v budoucnu trochu mrzet je poměrně dlouhý název domény. Ale cílím na traffic z vyhledávačů, popřípadě na sdílení ze socialních sítí. Tím pádem nikdo si název domény nemusí nic pamatovat.