že textové odkazy jsou konverzně nejlepší. Já si myslím, že za konverzností, ale i proklikovostí stojí i to, že člověk který na odkaz klikne často neví, na jaké stránky bude odkazán. Kdežto u banneru je vše jasné. Samozřejmě záleží na tom jak odkaz vypadá a kde je umístěn. Ale o tomto jsem psát nechtěl.
Asi tři dny před vánoci se mi stalo, že u jednoho eshopu, na který odkazuji z mnoha stránek jak bannery, tak textovými odkazy přestal fungovat Post affiliate Pro program. Protože jsem s tímto eshopem spokojen. Rychlé vyplácení provizí. Majitel eshopu mi každý rok volá a ptá se mě jak se vede, poradí mi co se nejlépe prodává, jak mám něco vylepšit. Tak proto tento eshop nebudu zmiňovat z důvody kritiky ať mu neuškodím. Ale zpět k mému problému. Bannery načítany z Postaffiliatu přestaly fungovat, díky tomu se hodně zpomalilo načítaní celých stránek. Měl jsem strach z postihu u prohlížečů za pomalé stránky. Hlavně ve chvíli kdy před pár dny udělal
Změnit bannery nebyl problém. Centrálně jsem je změnil v redakčních systémech. Jenže co jsem nezměnil jsou textové odkazy. Ty jsou totiž ve stovkách textů a já doufám, že eshop brzo opraví svůj provizní systém, takže teď jsem ve fázi kdy vyčkávam. Stejně teď budou nákupy na internetu minimální.
Lámu si hlavu nad tím jak dělat textové odkazy do budoucna. Stránek s textovými odkazy mi bude přibývat a já se bojím chvíle, kdy budu muset vše předělávat. Nemáte nějaké zkušenosti s centrální evidencí a možností editace různých textových odkazů, které jsou vloženy do textu? U WP to nejspíš půjde nějakým pluginem podobným těm, které doporučují někteří na Webdealu v diskuzi
Jak vložit kód Skliku do WP.